Tuesday, March 1, 2011

kau takkan terganti



Ya Allah ..
kali ini aku menadahkan tangan ku memohon agar Engkau kuatkan la hatiku ..
tabahkan jiwa ku .. hadapi dugaan ini ..
Ku akui .. aku tidak berdaya hadapi ini ..
ku akur dengan ketentuan Mu ..
aku redha ..
aku relakan dia pergi ..
aku lepaskan diaaa ..
aku leraikan perasaan ini yang telah lama membungkam di hati ..
ini saja jalan nyaa ..
akan ku hentikan segala yang pernah ku rasa ..
tidak ku nafi .. sungguh berat dugaan ini ..
tiada daya dan upaya ku melainkan pertolongan Mu ..
biarkan la saja diriku sendirian tanpa dia ..
biarkan la saja aku merindu sekian lama ..
terpisahnya kami kerana mengejar impian yang pasti ..
harapan yang pernah kami bina akan menjadi bait-bait kenangan indah yang akan terkubur ditimbus tanah ..
Biarlah dua jiwa ini menjadi misteri dan menjadi tanda tanya ..
siapa mereka untuk menilai kita ?
Ya Allah ku pohon padamu ..
tabahkan hati kami ..
kurniakan la kami sesuatu yang pasti ..
temukan lah dia (orang yg ku syg) dengan cinta suci & cinta sejati ..
yakni sesuatu yang pastii ...


AKU RELAKAN DIA PERGI..

P/S : dulu di ruangan semua yang ku tulis tentang dirinya .. kebahagiaan kami .. dan segalanya tentang kami ..
tidak tersisa walau sedikitpun ..
dulu ketika meniti titian usang .. dirinya yang berdiri berjalan bersamaku ..
dulu ketika ku ingin menulis sesuatu .. akan ku tulis kisah tentang dirinya ..

tapi kini .. dan mulai saat ini .. semua perkara akan menjadi sangat berbeza ..
tidak akan lagi pernah sama seperti dulu ..
yang lalu biarlah berlalu ..
biarlah berlalu diiringi sebuah doa yang tak pernah putus - putus ..
yang hilang biarlah hilang menjadi sebuah kenangan yang paling indah ..
Tinggalkan lah aku ..

Next time i will need YOU .. but i will need u as a friend ..
Next time i will love YOU .. but i will love u as a human ..
i will always LOVE YOU sahabatku ..

ku doakan kebahagiaan mu ..
teruskan perjuangan mu ..

:: SONG ::
Semua tentang kita



No comments:

Post a Comment

Fleet like a butterfly & grow like a flower ! Look Forward & have courage onto anything u do . :)