Monday, March 26, 2012

♥ ♫ Ruangan Maya ♥ ♫

Jatuh
Seketika ku terfikir
Perasaan yang tiba semalam
Jangan pernah mengasingkanku
Daripada damai pelukan

Terhenti nafasku berlari
Dibelai lembut seindah mimpi
Berlagu berbisik hati mu
Semulajadinya aku jatuh

Beginikah rasanya kasih
Yang tiada kacau keraguan
Terkunci mata mu mencari
Berkata aku lah yang dinanti

Berlagu berbisik hati mu
Semulajadinya kamu jatuh

Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu tak ku mampu
Tidur

Terhenti nafasku berlari
Berkata aku lah yang dinanti
Berlagu berbisik hati ku
Semulajadinya aku jatuh

Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu


♫Lyrics in My head





W hat a wonderful life . :) Smile is the only expression that i can give this time. :)) Jatuh lagi .. di ruangan maya .. :p Maya jiwa , bukan alam maya sosial . tapi maya yang bermain dalam jiwa . Bermain dengan khayalan dan perasaan . (Jazz musics mode) santai .. itu yang boleh aku ringkaskan.

Perasaan yang tiba kemarin , masih kekal disana. Terhuyung- hayang aku dalam ombak perasaan, menyaksikan satu reaksi yang membuat ku keliru. Terkunci mata mu mencari, sekilas terlihat berdetik hati berkata betapa agungnya yang di Nanti . tak ku mampu terus membiarkan perasaan ini bernota tanpa lagu . Aku tahu , aku berlalu, namun perasaan ku tinggal di situ . Aku senyum terpandang wajah mu yang menghiburkan, lantas aku terkaku. Biarlah kamu sekelian manusia bising dan bingit memekakkan telinga tapi aku di sini 'diplaster' rasa indah, bertemankan lagu yang membuai telinga, yang cuma aku saja yang rasa . kau masi di situ bermain dalam bayangan minda . Oh khayalan ku terbang melayang .. 'Crazier!' Haha . Namun aku terus berjalan jauh, mengekalkan 'life decision' hala tuju ku . :)

No comments:

Post a Comment

Fleet like a butterfly & grow like a flower ! Look Forward & have courage onto anything u do . :)